KAMENNÝ OBCHOD JE SICE UZAVŘEN, ALE ESHOP JEDE DÁL. ONLINE OBJEDNÁVKY DENNĚ VYŘIZOVÁNY. DĚKUJEME ZA PODPORU!

Obchodní podmínky

1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.biggie.cz .Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatel) a kupujícího (zákazník). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.

Prodávající

Internetový obchod BIGGIE - nadměrné velikosti je provozován firmou Dafima s.r.o., Pražská 34, Březová - Oleško, 252 45, provozovna: Na Poříčním právu 1915/4, Praha 2 - Nové Město, 128 00, IČO: 07286741, DIČ: CZ07286741, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 298062

odpovědný vedoucí: Markéta Hejduková, kontakt: hejdukova@biggie.cz

Kontakty:
email: info@biggie.cz (na dotazy odpovídáme do 24 hodin)
tel.: +420 222 523 861 a (v pracovních dnech od 9:30 do 18:00)

Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva - kupní smlouva, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající.

Dodavatel / prodávající - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Spotřebitel (kupující) - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující, který není spotřebitel - podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami.

2. Objednání

Kupní smlouva, jejímž prostřednictvím je realizován prodej zboží, je uzavřena potvrzením objednávky kupujícího prodávajícím (momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího s objednávkou kupujícího). K potvrzení objednávky dochází telefonicky nebo elektronicky do několika minut po odeslání objednávkového formuláře. Daňový doklad obdržíte vždy se zbožím.

Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky, které tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.biggie.cz,  a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.

3. Stornování objednávky

Odeslanou a potvrzenou objednávku je možné stornovat telefonicky a elektronickou poštou (prosíme uveďte číslo Vaší objednávky). Storno poplatky neúčtujeme.

4. Podmínky dodání

Osobní odběr -Po předchozí dohodě a se souhlasem firmy je možno zboží odebrat na adrese firmy, případně na jiném domluveném místě.

Zaslání Českou poštou - Skladové zboží je odesláno následující pracovní den po objednání. Česká pošta doručuje většinu zásilku do jednoho až dvou dnů od odeslání.

Kurýrní služba PPL - Skladové zboží je odesláno následující pracovní den po objednání. Kurýr doručuje zásilky následující den.

Zásilkovna - Skladové zboží je odesláno následující pracovní den po objednání. Kurýr doručuje zásilky následující den.

5. Ceny

Jako cena při uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím platí cena uvedená v okamžiku podání závazné objednávky kupujícího. Tato cena bude uvedena v závazné objednávce, na webových stránkách nebo sdělena objednateli telefonicky při telefonické objednávce. Cena je vždy konečná.

Ceny za dopravu a balné můžete ověřit na stránce způsob doručení. Akční nabídky a ceny jsou platné po celou dobu jejich zobrazení na stránkách www.biggie.cz, pokud nejsou výslovně časově omezené.

Platební podmínky - Platit lze hotově při osobním odběru, platební bránou PayU, dále dobírkou a bankovním převodem u odesílaných zásilek. V případě platby bankovním převodem je zboží odesláno až po připsání částky na náš účet. Platba musí obsahovat variabilní symbol pro identifikaci platby, který oznámí prodávající kupujícímu po přijetí objednávky.  Číslo bankovního účtu pro platby převodem je 2501482131/2010, vedený u Fio banky, IBAN: CZ1820100000002501482131, BIC: FIOBCZPPXXX

6. Reklamace a záruční podmínky

Záruční lhůta, která činí u spotřebního zboží 24 měsíců, začíná běžet převzetím zboží. . V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka.

Spotřebitel má při uplatnění záruky:

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

 

O reklamaci nás, prosím, neprodleně informujte (emailem, písemně, nebo telefonicky) ještě před odesláním reklamovaného zboží. Váš nárok posoudíme a individuálně vyřešíme. Následně Vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Kontakt pro uplatňování reklamací:

Dafima s.r.o.,

Na Poříčním právu 1915/4,

Praha 2 - Nové Město, 128 00

tel.: 777 101 277

e-mail: info@biggie.cz

O reklamaci rozhodneme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení. Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny dodavatelem. Daňový doklad, který obdržíte se zbožím, slouží zároveň jako záruční list.

7. Odstoupení od smlouvy

Každá fyzická osoba má ze zákona právo do 14 dní od převzetí zboží odstoupit od smlouvy. V této lhůtě musí kupující spotřebitel doručit prodávajícímu úkon, se kterým současná platná právní úprava spojuje projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy.

V případě tohoto rozhodnutí nás o tom, prosíme, písemně nebo telefonicky informujte a dodržte následující:

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o koupi zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu, při koupi zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího spotřebitele, jakož i při koupi zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení a zastarání.

Po obdržení Vašeho dopisu Vás budeme kontaktovat a snažit se splnit Vaše požadavky. Nad rámec zákonného nároku na vrácení zboží po 14 dnech naše společnost akceptuje vrácení zboží i po delší lhůtě -  1 měsíce. Tato služba je poskytována po individuální dohodě. V případě odstoupení od smlouvy nebo jiné dohody Vám budou peníze vráceny na Váš účet do 5 pracovních dnů.

Náklady na dopravu spojené s vrácením zboží nese zákazník.

Upozornění: Podle § 457 a § 458 odst. 1. Občanského zákoníku je každá ze stran zrušené kupní smlouvy povinna vrátit, co od druhé dostala. Pokud to není dobře možné (byl obsahem smlouvy výkon nebo bylo předmětné zboží poškozeno), musí být poskytnuta peněžitá náhrada.

8. Informace o možnosti uplatnění rozporu s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku

Prodávající (Dafima s.r.o.) odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Nestanoví-li zákon jinak, shodou s kupní smlouvou se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Jestli nebude takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

9. Ochrana osobních údajů

INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Společnost Dafima s.r.o., IČ: 07286741, se sídlem Pražská 34, Březová - Oleško, 252 45 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, spisová značka 298062 (dále jen „BIGGIE“), jakožto správce osobních údajů, si tímto dovoluje informovat své zákazníky (dále také jen „subjekty údajů“) o způsobu a rozsahu zpracování osobních údajů ze strany BIGGIE, včetně rozsahu práv subjektů údajů souvisejících se zpracováním jejich osobních údajů ze strany BIGGIE.

1. Jaké osobní údaje o Vás BIGGIE zpracovává?

BIGGIE zpracovává v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů; dále jen „Nařízení“) a dále v souladu s relevantními vnitrostátními právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů tyto osobní údaje:

BIGGIE zpracovává osobní údaje pouze v souladu s níže uvedenými účely a v rozsahu a po dobu nezbytnou pro naplnění těchto stanovených účelů.

2. K jakým účelům a na základě jakých právních titulů BIGGIE Vaše osobní údaje zpracovává?

  1. Dodání objednaného zboží/uskutečnění prodeje
    • Zpracování osobních údajů je nezbytné pro jednání o uzavření nebo změně smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, a pro následné plnění takové smlouvy.
    • V případě tvorby objednávky BIGGIE shromažďuje a zpracovává osobní údaje subjektu údajů v rozsahu – jméno, příjmení, adresa, datum narození, telefonní číslo, e-mailová adresa. Sdělení těchto osobních údajů subjektem údajů je základním předpokladem pro uzavření nebo změnu kupní smlouvy, přičemž zde poskytnutí osobních údajů slouží primárně k jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci subjektu údajů, případně k jeho kontaktování.
    • BIGGIE dále v souvislosti s prodejem zboží může zpracovávat osobní údaje subjektu údajů v rozsahu, který vyplývá z konkrétní smlouvy (např. v případě potřeby personalizace objednávky profilové údaje subjektu údajů) či ze zákona (plnění zákonných daňových povinností).
  2. Ochrana práv BIGGIE v případě sporu se zákazníkem
    • Výše uvedený rozsah osobních údajů je BIGGIE oprávněn rovněž zpracovávat za účelem ochrany svých práv v případě sporu se zákazníkem.
  3. Identifikace zákazníka
    • Zpracování osobních údajů v rozsahu – jméno, příjmení, trvalý nebo jiný pobyt, datum narození, druh a číslo průkazu totožnosti, stát, popřípadě orgán, který jej vydal, a dobu jeho platnosti, je nezbytné pro splnění právní povinnosti BIGGIE při platbě v hotovosti nad limit stanovený zákonem č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, ve znění pozdějších předpisů.
  4. Ochrana osob a majetku v prostorách BIGGIE
    • Zpracování osobních údajů je nezbytné pro účely oprávněných zájmů BIGGIE, spočívajících v zajištění ochrany osob a majetku.
    • BIGGIE shromažďuje a zpracovává osobní údaje subjektu údajů v rozsahu – popisné údaje v rámci video záznamu, a to prostřednictvím kamerových systémů se záznamem, které jsou umístěny v prodejně.
  5. Plnění věrnostního programu BIGGIE, tj. nabídka výrobků a služeb poskytovaných BIGGIE pro členy věrnostního programu, využití dat pro efektivnější obsluhu členů věrnostního programu, zasílání informací o pořádaných marketingových a společenských akcích, jakož i zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů
    • BIGGIE shromažďuje a zpracovává osobní údaje subjektů údajů v rozsahu – jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa, státní příslušnost, a to pouze na základě dobrovolně uděleného souhlasu se zpracováním osobních údajů.
    • Tento souhlas se zpracováním osobních údajů může subjekt údajů kdykoliv odvolat, a to osobně na níže uvedené adrese BIGGIE nebo v listinné formě oznámením doručeným prostřednictvím níže uvedených kontaktních údajů. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu před jeho odvoláním. Odvolání souhlasu nemá vliv na zpracování osobních údajů, které BIGGIE zpracovává na základě jiného právního titulu, než je souhlas (např. plnění smlouvy či právní povinnosti).

3. Kdo všechno bude mít k Vašim osobním údajům přístup?

DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou zasílatelské společnosti a jiné osoby podílející se na dodání zboží či realizaci plateb na základě kupní smlouvy, a osoby zajišťující pro správce technické služby související s provozem e-shopu, včetně provozu software a ukládání dat. Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou:

 • osoby zajišťující marketingové služby pro správce

 • poskytovatelé IT služeb

• externí dopravci (PPL, Zásilkovna, Česká pošta apod.)

• poskytovatelé online platebních řešení

Příjemci Vašich osobních údajů zpracovávaných za účelem plnění povinností vyplývajících z právních předpisů můžou být dále orgány finanční správy či jiné příslušné úřady v případech, kdy tak správci ukládají obecně závazné právní předpisy.

Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

4. Po jakou dobu Vaše osobní údaje zpracováváme?

5. Jaká máte práva ve vztahu ke zpracování osobních údajů ze strany BIGGIE?

Ve vztahu k Vašim osobním údajům máte jako subjekt údajů následující práva:

6. Jak můžete BIGGIE kontaktovat?
V případě jakéhokoli dotazu ke zpracování Vašich osobních údajů či uplatnění výše uvedených práv se můžete obrátit na BIGGIE písemně na adrese Pražská 34, Březová – Oleško, 252 45, nebo na adrese provozovny: BIGGIE, Na poříčním právu 1915/4, Praha 2, 128 00 nebo na e-mailové adrese: info@biggie.cz

 

 

10. Ochrana zájmů zákazníka

I přes kvalitní vyřízení většiny objednávek přijímaných ve velkém množství se jako ve všech obchodech vyskytují výjimky, kdy zákazník není spokojen. Proto jsme zřídili emailový účet, na který se můžete obracet s Vašimi stížnostmi. Můžete tak kontaktovat pracovníka, který s Vámi ochotně vyřeší problematickou situaci a má oprávnění zasáhnout do postupů a rozhodnutí ostatních zaměstnanců.

Kontakt:

Markéta Hejduková

tel.: +420 777 101 277

e-mail: info@biggie.cz

TYTO OBCHODNÍ PODMÍNKY NABÝVAJÍ PLATNOSTI 12.10.2018

0 ks
Košík: 0 CZK
0 ks
  • Kontakt
  • Prodejna
  • +420 222 523 861